Właścicielem sklepu internetowego Necks.pl działającego pod adresem internetowym www.necks.pl jest firma Necks Patryk Siuta, z siedzibą w Lubiankowie 28, 95-015 Głowno; NIP 7331316746.
Kontakt ze Sklepem jest możliwy:
1. pisemnie: Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno
2. mailowo: za pośrednictwem adresu e-mail (patryk@necks.pl)
3. za pośrednictwem mediów społecznościowych - poprzez wiadomość prywatną przesłaną poprzez fanpage na portalu Facebook lub Instagram.
Wszystkie powyższe drogi kontaktu funkcjonują w dni robocze, w godzinach 09:00-17:00. O ewentualnych odstępstwach od tak zdefiniowanych godzin kontaktu właściciel sklepu poinformuje za pośrednictwem fanpage Necks, mieszczącego się pod adresem na portalu Facebook.
Sklep – sklep internetowy Necks, działający pod adresem internetowym www.necks.pl
Sprzedawca – właściciel marki Necks, firma Necks Patryk Siuta, z siedzibą w Lubiankowie 28, 95-015 Głowno; NIP 7331316746.
Konsument - osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach działalności Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca - korzystająca z usług Sklepu osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą / zawodową.
Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą (zarówno Konsument jak i Przedsiębiorca) korzystająca ze Sklepu Internetowego Necks poprzez dokonanie w nim zakupu
Umowa Sprzedaży - Umowa zawarta przez strony (Kupującego i Sprzedawcę) na odległość tj. przy braku jednoczesnej obecności dwóch stron umowy; umowa zawierana z wykorzystaniem elektronicznych kanałów komunikacji.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
Użytkownik – podmiot korzystający ze sklepu internetowego Necks
Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Koszyk – funkcja sklepu internetowego Necks, która umożliwia wyświetlenie wybranych przez Kupującego produktów oraz nanoszenie zmian dotyczących rodzaju wybranych produktów, ich liczby oraz danych dostawy;
Dokument sprzedaży – w postaci paragonu lub faktury VAT.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu
II. Postanowienia ogólne
III. Składanie zamówień
IV. Płatności
a. Przelewy24
b. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
6. W przypadku wyboru przez Klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24 z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Kanclerskiej 15, kod 60-327, zarejestrowany w KRS pod nr NIP 779-236-98-87/ REGON 301345068.
IV. Wysyłka / dostawa
V. Odstąpienie od umowy, wymiana towaru, reklamacje
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania przyczyn, w terminie 3 dni od momentu, w którym Kupujący wszedł w posiadanie zakupionych produktów. W przypadku odstąpienia od umowy, zakupioną rzecz należy odesłać nie później niż 3 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował o odstąpieniu od niniejszej umowy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować sklep Necks, o swej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, przesłanego na adres korespondencyjny: Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno / lub adres e-mail: patryk@necks.pl.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez sklep) nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep otrzyma odesłany przez Kupującego towar. Zwrotu towaru należy dokonać na adres Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno.
4. W celu dokonania zwrotu płatności, Kupujący wraz z jednoznacznym oświadczeniem o swej decyzji o odstąpieniu od umowy, powinien dostarczyć również numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca ma dokonać zwrotu płatności.
WYMIANA TOWARU
5. Kupujący ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar lub model w terminie 3 dni od dnia dostarczenia produktu. W przypadku wymiany produktu, zakupioną rzecz należy odesłać nie później niż 3 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował o chęci wymiany.
6. Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania, w przypadku niespełnienia tego warunku, towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy powstałe w wyniku korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. .
7. By skorzystać z możliwości wymiany, należy skontaktować się z właścicielem sklepu, korzystając z adresu e-mail patryk@necks.pl lub adresu korespondecyjnego: Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno.
8. W przypadku skorzystania z możliwości Wymiany, koszty wysyłki ponosi Kupujący.
9. Jeżeli produkt wybrany przez Kupującego podczas wymiany jest dostępny, zostanie on wysłany Kupującemu w czasie nie dłuższym niż 3 dni, licząc od dnia otrzymania przez Sprzedającego towaru podlegającego wymianie.
10. Jeżeli Kupujący żąda wymiany towaru, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania, jeżeli realizacja wymiany jest w danym momencie niemożliwa - (np. z powodu braku produktu w aktualnej ofercie). Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie.
REKLAMACJE
11. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru bez wad.
12. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego. Wyjątkiem jest sytuacja gdy Konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji. Sprzedawca nie uwzględnia również reklamacji towaru w oparciu o różnice w parametrach technicznych (kolorach, rozdzielczości itp.) towarów, wynikające z różnych ustawień monitora komputerowego.
13. W ramach reklamacji Kupujący może żądać: wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny towaru lub odstąpienia od umowy. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Żądając obniżenia ceny, Kupujący powinien określić kwotę, o którą cena ma być obniżona. Obniżona cena powinna zostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Proponowaną kwotę, o którą cena ma być obniżona, Sprzedawca może zaakceptować lub zaproponować inne rozwiązanie.
14. Reklamacja powinna zostać złożona pisemnie na adres: Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno lub na adres mailowy patryk@necks.pl. Aby ustosunkować się do złożonej reklamacji (w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji pisemnej wraz z reklamowanym towarem), Kupujący powinien dostarczyć reklamowany towar Sprzedawcy, na wskazany powyżej adres. Sprzedawca ponosi koszt w ramach zwykłego sposobu dostarczenia towaru.
15. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca wymieni wadliwy towar na towar wolny od wad lub dokona zwrotu płatności (w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy) lub dokona zwrotu odpowiedniej kwoty (przypadku uwzględnienia reklamacji wraz z żądaniem obniżenia ceny) w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
16. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
VI. Świadczenie usług drogą elektroniczną
a. Umożliwienie złożenia zamówienia na stronie www.necks.pl
b. Możliwość zapisania się na newsletter marki pod adresem www.necks.pl
2. Świadczenie Usług elektronicznych przez Usługodawcę jest bezpłatne.
3. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia przez Usługobiorcę.
4. Umowa o świadczenie bezterminowej usługi elektronicznej polegającej wysyłaniu newslettera obowiązuje do momentu rezygnacji z usługi poprzez kliknięcie odpowiedniego linku zawartego w każdym z wysyłanych newsletterów lub wysłania na adres patryk@necks.pl prośby o usunięcie danego adresu z bazy newsletterowej.
5. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.
6. Użytkownik może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez wysłanie wiadomości przez formularz umieszczony na stronie www.necks.pl , poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej: patryk@necks.pl lub pisemnie na adres: Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno.
7. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.
8. Użytkownik może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową usługę o świadczenie Usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: patryk@necks.pl lub pisemnie na adres: Necks Patryk Siuta, Lubianków 28, 95-015 Głowno.
9. Usługodawca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w przypadku gdy Usługobiorca obiektywnie lub uporczywie narusza regulamin, a w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o wypowiedzeniu.
10. Na drodze porozumienia stron, Usługodawca i Użytkownik mogą rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi drogą elektroniczną w każdym czasie. Wypowiedzenie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez Usługodawcę lub Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania Umowy.
11. Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie Reklamacji na podany przez Użytkownika adres e-mail lub w inny, uzgodniony przez Strony sposób.
VII. Polityka prywatności
Szczegóły dotyczące polityki prywatności określa osobny dokument "Polityka prywatności" dostępny pod adresem: www.necks.pl/politykaprywatnosci
VIII. Postanowienia końcowe
pn-pt 09:00 - 18:00